Det kan være flere grunner til feilmelding ved kjøp.

Feilmelding ved kortkjøp: Hvis du ikke har oppdatert java på datamaskinen din, kan det være årsaken til at du ikke får tastet inn koden på betalingsbrikken din.

Hvis du mangler kodebrikke fra banken, kan ikke salget utføres med kort.

Du må være over 18 for å handle hos oss med kort.

I noen banker må du godkjenne kortet ditt for nettkjøp. Har du sjekket at kortet ditt kan brukes ved nettkjøp?

Feilmelding ved kjøp med Klarna konto/faktura:  På grunn av høy sikkerhet og at ingen skal kunne handle i ditt navn, må navn og adresse være helt korrekt med det som står i folkeregistret på deg. Klarna sjekker at det du skriver inn når du handler matcher folkeregistrert adresse. Kommer det fortsatt feilmelding, kan du kontakte Klarna.no og finne ut hva som kan være grunnen til at salget ikke blir gjennomført.

Du må være kredittverdig for å handle på kreditt med Klarna konto eller faktura. Klarna utfører en kredittsjekk på deg når du taster inn fødselsnummeret ditt ved kjøp.

Postoppkrav er den betalingsmåten det nesten er umulig å få feilmelding av. Er du usikker på hva som skylder feilmelding på kort eller faktura, kan du heller velge postoppkrav som en betalingsmåte.

Ta kontakt med oss på mail, Facebook, Chat eller telefon om du får feilmelding som du ikke finner ut av, så hjelper vi deg videre slik at du får gjennomført kjøpet.