Angrerett og reklamasjon

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp, og gjelder for varer kjøpt via fjernsalg (i vårt tilfelle via internett). Angreretten forutsetter at du senest innen 90 dager etter å ha mottatt leveransen gir oss melding om dette skriftlig (angrefrist). Dersom du ved en feil ikke har mottatt angrerettsskjema i ordrebekreftelsen eller ved levering utvides angrefristen til tre måneder.

Angreretten er gjeldende hvis produktet leveres tilbake til oss i samme mengde og stand som da du mottok den, og alle produkter skal leveres tilbake til oss innen 90 dager. Produktet skal sendes tilbake i originalemballasje sammen med angrerettsskjema. 

GRATIS RETUR: Ønsker du å motta returlapp hos oss, kan du ta kontakt pr epost og vi vil sende deg returlapp på epost som du kan printe ut. Dette fikser vi gratis til deg, og VI DEKKER RETUREN på både angrerett og reklamasjoner. 

Returlappen kan du skrive ut og lime utenpå pakken eller boblekonvolutten du sender produktet tilbake i. Du kan sende i gråpapir, eller i eksen som du fikk varene i fra oss, sende i en boblekonvolutt som du får kjøpt på postkontoret, eller sende i en pappeske. Husk å pakk varen godt inn så det er beskyttet under frakten. Lever pakken til nærmeste postkontor/post i butikk.

Angrerettskjema er sendt til din epost, sammen med ordrebekreftelsen, den dagen du bestilte pakken hos oss.
Legg gjerne ved en lapp i returpakken hvis du har ekstra kommentarer til returen, eller skriv på angrerettskjemaet. Det holder med å skrive navnet ditt, ordrenummer og en liten kommentar på et papir, om du ikke vil skrive ut angrerettskjemaet.

Pakken din vil bli behandlet innen 14 dager, etter at vi har mottatt returen din og du vil få en mail når returen er ferdig behandlet.

Pengene vil bli refundert til kortet du betalte med. Om du har valgt Klarna faktura, sletter vi varen(e) fra fakturaen og du vil få refundert penger fra klarna, om du har betalt fakturaen før du returnerte.
Om du har handlet med postoppkrav må du sende kontonummer. Det kan du skrive i en lapp som du legger ved i returen eller så kan du sende det på mail.

Vil du bytte til en annen vare istedet, så skriver du bare dette på arket som du legger ved i returen. Så bytter vi til ny vare. Eller så kan du sende en mail med informasjon om dette. 

REKLAMASJON: Ved reklamasjoner gjelder samme fremgangsmåte. Send oss en mail og spør om returlapp. Du får returlapp på mail og sender tilbake produktet som er ødelagt. Produktene har 2 års garanti. Ny vare vil bli sendt så fort returen er behandlet. 

Du kan lese mer om angrerett på Forbrukerrådet sine hjemmesider.